Jako již tradičně se na brněnském výstavišti konal veletrh Kabo a Styl. Ve dnech 27.-29.8. tedy mohli návštěvníci zavítat do stánků s obuví, kabelkami, oblečením, ale také do jednoho stánku, který patřil nám. Po dvou povedených ročnících, během nichž jsme prezentovali evropské značky Travelite a Titan, jsme se tentokrát rozhodli představit všem návštěvníkům sortiment až zpoza Atlantiku, přesněji značky Totto a Heys. Proč jsme šli tzv. s kůží na trh s produkty zrovna těchto dvou firem? Chtěli jsme ukázat dvě designově zajímavé značky, které zaujmou na první pohled, a budou se tak na veletrh soustředěný na módu a styl perfektně hodit.
Totto a Heys – značky s potenciálem
Pojďme si Totto představit blíže. Jedná se o kolumbijskou jedničku na jihoamerickém kontinentu, jež má své sklady pro evropský trh ve Španělsku. Specializuje se především na batohy, brašny, cestovní tašky a doplňky pro mladé, přesněji pro žáky druhého stupně základní školy a nenáročné studenty středních či vysokých škol.
Pro návštěvníky jsme měli připraveny ukázky všech produktových řad, které máme v našem sortimentu. Značný zájem byl o batohy, které se vyznačují opravdu zajímavým a na českém trhu neotřelým designem, ale také vysokou kvalitou zpracování. Asi největší úspěch měly řady Acuareles a také Renglones, jež je specifická tím, že se jedná o batoh s kolečky, tudíž jej student může nosit buď na zádech, nebo si odpočinout a ve vhodných chvílích jej vozit po kolečkách. Jak by řekl klasik: „A to se vyplatí!“
Palec nahoru pro kufry Heys
A nyní se přesuneme k Heys – kanadské značce z Toronta, která se pomalu ale jistě stává jednou z dominantních značek světového trhu a my máme to právo a čest, být jejím oficiálním distributorem pro český a slovenský trh. Specializací Heys jsou kvalitně zpracované skořepinové kufry, jejíchž obrovským plusem je opravdu luxusní design, na němž se podílejí i světoví umělci. Tyto kufry zaujmou všechny cestovatele a cestovatelky již na první pohled a přesně to se potvrdilo i na konci srpna na brněnském výstavišti.
Návštěvníky nejvíce zaujaly řady Blue Agate, Zeus, ale také speciální řada nazvaná Vantage Smart Luggage. Právě Vantage Smart Luggage se vyznačuje patentovaným způsobem otvírání, které na rozdíl od většiny zavazadel, rozděluje kufr na dvě poloviny, a vy se tak můžete dostat do každé zvlášť. Největším trhákem se však stal dětský set kufříku a batůžku a pak také řada pojmenovaná po světově uznávaném brazilském umělci Romeru Brittovi. Kufr s designem, který navrhl on sám, máme v našem sortimentu hned ve dvou variantách, a to pod názvem Butterfly a New Day. Také již zmiňovaný dětský set kufříku s batůžkem najdete v naší nabídce ve variantě vytvořené právě Brittem.
A jak celý prodloužený víkend na výstavišti probíhal?
Ačkoliv se to tak může zdát, opravdu se nejednalo o práci jen na jeden víkend. Celému veletrhu klasicky předcházela spousta příprav, ale nebylo to nic, co by nás nějak překvapilo či nám přivodilo další vrásky na čele. Naopak, vše jsme zvládli s úsměvem na tváři a v pátek jsme byli připraveni dopravit všechny nachystané kufry, batohy a doplňky na náš stánek v pavilonu F. Po čtyřech hodinách byl náš stánek hotov, a tak jsme já a Marian mohli být od sobotního rána připraveni na všechny zvídavé dotazy, kterých se nám za ty tři dny dostalo opravdu požehnaně.
Lidé se na našem stánku střídali v hojném počtu, uzavřeli jsme několik nových velkoobchodních partnerství, a tudíž nám ty tři dny utekly jako voda. Sobotní večer jsme si navíc zpříjemnili na velkém venkovním rautu určeném pro všechny vystavovatele, kde jsme si dopřáli nejen kvalitního moku a jídla, ale také jsme navázali několik dalších kontaktů, které se nám budou v dalším rozvoji jistojistě hodit.
Nechybělo ani příjemné zpestření
Kabo a Styl však nejsou jen stánky s vystaveným zbožím, ale jsou to i módní přehlídky, kterých probíhá během dne hned několik. Spodní prádlo však bylo na programu jen jednou za den, což jsme oba přijali s mírným zármutkem. Pokud se však člověk chce dozvědět, co je právě IN ve světě módy, je dobré takovou přehlídku navštívit. Navíc pohled na modelky a modely potěší nejedno mužské i ženské oko.
Pondělní výstavní den býval v předchozích letech většinou lehce slabší, tentokrát tomu však bylo jinak. Lidí, kteří se u našeho stánku zastavili, bylo opravdu hodně, a tak jsme kolikrát nevěděli kam dřív skočit, ale vždy jsme vše zvládli a všem podali veškeré informace, o které měli zájem. Jakmile odbila 18. hodina, výstaviště se pro veřejnost uzavřelo a náš již čekalo pouze uklízení a odvážení veškerého zboží zpět na sklad.
Bylo to náročné, ale vidina slíbeného oroseného rezavého moku nás hnala dopředu, a proto jsme mohli po 21. hodině zasednout, přiťuknout si na úspěšný veletrh a celý jej zhodnotit. S pivem jsme to však nepřehnali, přeci jen úterý bylo opět běžným pracovním dnem a my jsme museli být připraveni v plné síle.
Jak bychom veletrh zhodnotili?
Při předchozích dvou účastech na Kabo a Styl jsme prezentovali jiné značky, tudíž jsme tentokrát šli trochu do neznáma, ale musíme upřímně uznat, že volba značek Totto a Heys byla správná. Neotřelé motivy a zajímavé tvary byly lákadlem pro kolemjdoucí, což byl také jeden z hlavních účelů – přilákat lidi, ukázat jim, že kufr nemusí být vždy jen černý či šedý a že není důvod se bát být COOL a IN. Veškerá nová obchodní partnerství, která jsme navázali, se již pěkně rozjíždí a pro nás to znamená více práce, ale především více šancí růst a být stále lepšími.
Stručně shrnuto, strávit konec srpna na brněnském výstavišti byl výborný nápad, který nesl, nese a bude nést jen to nejsladší ovoce a určitě nás na příštích ročnících veletrhu Kabo a Styl uvidíte znovu. S kterými značkami? To se nechte překvapit, ale rozhodně se na našem stánku nebudete nudit.
Žádné komentáře