V Praze je blaze, říká okřídlené přísloví. Tak jsme se to rozhodli vyzkoušet na vlastní kůži. Jaká byla naše cesta k otevření pražské prodejny a proč stojí za to ji navštívit? Následující řádky vám odpoví.
Cestování prstem po mapě
První zásadní otázka, kterou bylo třeba vyřešit, asi překvapí jen málokoho. Týkala se ideální lokality. Pátrání po vysněných prostorách započalo v červnu loňského roku a štěstí se na nás usmálo poměrně brzy – v srpnu jsme již v ruce drželi podepsanou nájemní smlouvu a klíče od naší nové pobočky.
Místo splňovalo všechny naše požadavky – umístění v centru, malebné okolí a výloha orientovaná přímo do ulice. Samotné prostory byly také v hezkém stavu, krátce po rekonstrukci a nabízely dostatek plochy, kterou již v našich představách okupovaly stojany plné kufrů a batohů těch nejlepších značek. A tak jsme neváhali, a spokojeně jsme se usídlili na naší nové pražské adrese: Senovážné náměstí 1465/7, Praha 1.
Práce všeho druhu
Ihned po podpisu smlouvy jsme se pustili do veškerých prací nezbytných pro otevření nové prodejny. Termín byl stanovený na pátek 15. 9. 2017 a ani na minutu jsme nepřestali doufat, že vše půjde podle plánu.
Výrobu a montáž interiéru jsme svěřili firmě Idea Collective, která se stejného úkolu zhostila již v naší brněnské prodejně a zvládla to na jedničku. Zvolili jsme i obdobné interiérové prvky, odlišnosti se odvíjely hlavně od dvojnásobku podlaží, prodejna v Praze má totiž přízemí i suterén. Přízemí je dokonale přizpůsobeno prezentaci kufrů, cestovních tašek a cestovních doplňků. V suterénním podlaží jsou vystavené batohy, brašny a ostatní (většinou sportovní) doplňky. Taktéž zde najdete výdejní místo e-shopu.
Mimo zhotovení interiéru jsme se souběžně věnovali realizaci dílčích částí našeho „bojového“ plánu. Za zmínku stojí pořízení vybavení (elektronika, pokladny, zázemí pro zaměstnance atd.), nábor nových zaměstnanců a v neposlední řadě vykřičení této radostné noviny do světa. Času nebylo nazbyt, naštěstí jsme ale vše stihli tak, jak bylo naplánováno a v půlce září jsme již byli připraveni na první zákazníky.
Mnoho prací samozřejmě pokračovalo i po otevření a pokračuje nadále. Snažíme se, aby o nás bylo slyšet (a vidět), proškolujeme nové členy týmu a graficky se ladí prodejna vevnitř i zvenčí.
Těšíme se na vás
Přesto si však troufáme prohlásit akci „Bagalio do Prahy“ za blížící se do zdárného konce a rádi bychom vás k nám tímto pozvali. Můžete se těšit na prodejnu o ploše 167 m2, na níž si můžete prohlédnout vystavené kusy našich nejosvědčenějších značek. Setkáte se tak zejména s produkty Titan, Travelite, March, Heys, I-Clip, Nalgene, Fjällräven, Burton, Deuter, Vaude, Ergobag či Hedgren.
Ostatní zboží můžete samozřejmě objednat na našem e-shopu a v prodejně je vyzvednout. Položky, které máme fyzicky skladem na prodejně, připravujeme k vyzvednutí okamžitě. Zboží z centrálního skladu nebo brněnské pobočky je v Praze možné vyzvednout zpravidla následující pracovní den (pokud jste jej stihli objednat do 12:00 předchozího (pracovního) dne). O vše se postará ochotný personál, jehož řady budeme co nevidět ještě dále rozšiřovat.
Pokud k nám míříte autem, je možné zaparkovat přímo před prodejnou. Ale pozor, jedná se o modrou zónu, kde je stání vyhrazené pro rezidenty. I hromadnou dopravou se k nám však dostanete snadno – 100 metrů od prodejny se nachází tramvajová zastávka Jindřišská a v blízkosti (do 500 m) jsou i hlavní dopravní uzly (Hlavní nádraží a Masarykovo nádraží) s možností přestupu na metro.
Otevírací doba je příznivá snad pro všechny. Ve všední dny nás v prodejně zastihnete vždy od 10:00 do 18:30, v sobotu pak v čase 09:00–14:00. V neděli nabíráme síly a odpočíváme, abychom mohli po zbytek týdne podávat maximální výkony. 🙂
Ze zákulisí
„Nápad otevřít prodejnu v Praze se zrodil již tři roky zpátky. Není potřeba pátrat po nějakém spásném či nečekaném důvodu. Prostě a jednoduše víme, že pokud chceme být nejlepší a největší subjekt prodávající cestovní zavazadla a batohy na českém trhu, musíme působit i v našem hlavním městě. Otevření pražské pobočky se povedlo realizovat až v roce 2017, jelikož dostaly přednost jiné projekty včetně stěhování prodejny a centrálního skladu v Brně. Nechtěli jsme krok do Prahy uspěchat a věřím, že to bylo správné rozhodnutí.“
Marian Branny, realizátor pražské prodejny
Už jste naši novou prodejnu navštívili nebo se tam teprve chystáte? Podělte se s námi o své dojmy!
Žádné komentáře