Naše plánované přejmenování již není tajemstvím. Protože nám však nezáleží pouze na dobrém dojmu zvenčí (který název Bagalio jisto jistě udělá), je pro nás tato přelomová událost zároveň novým větrem do plachet a odrazovým můstkem k dalším novinkám a zlepšování našich služeb.
Časy se mění, hodnoty zůstávají
Naše firma se rozvíjí a jsme za to rádi. Základní stavební kameny v podobě jasně definovaných hodnot, pro-klientsky orientované firemní kultury a lidského přístupu však samozřejmě zůstávají. Tak jako již od začátku je tedy pro nás stále stěžejní především spokojenost zákazníka. Základem je férové jednání a snaha dělat vše co nejefektivněji a s co nejmenším množstvím komplikací.
Pečlivě dbáme také na kvalitu sortimentu, jenž nabízíme. V praxi to tedy vypadá tak, že preferujeme spolupráci s osvědčenými obchodními partnery, přičemž rozhodně nepodporujeme tendence zaujmout především nízkou cenou na úkor kvality daného zboží. Mimo spolehlivé stálice ale dáváme šanci i novinkám, které však taktéž prochází neúprosným sítem. Nejčastěji se inspirujeme na mezinárodních veletrzích, po nichž značky, které na nás udělaly dobrý dojem, hromadně zhodnotíme a vybereme ty, kterým se podle našich sympatií i zkušeností vyplatí dát šanci.
To také ledacos napovídá o interním fungování naší firmy. Mezi zaměstnanci panuje přátelská atmosféra a soudržnost, přesto však dokážeme vést konstruktivní debatu a navzájem si oponovat. Týmového ducha a rodinný charakter firmy pak čas od času utužujeme i po práci, kdy pořádáme společné akce jako například dobrodružný teambuilding v lanovém centru.
To vše se ani v příchozí éře pod heslem Bagalio nemění – stále jsme to my, s těmi nejlepšími úmysly a snahou vyjít vám vstříc. I nadále se pro vás snažíme být co nejlepší a v novém kabátku se do toho opřeme ještě víc…
Nový brand, nové možnosti
Co tedy změna našeho názvu přinese? Podobně jako většina žen v okamžicích životních změn mění své účesy, hodláme i my využít náš nový brand jako impulz k mnoha změnám k lepšímu. Jak jsme již nadhodili v minulém článku, změna názvu má samozřejmě své dopady v naprosto praktické rovině – snadněji se vyhneme nežádoucím přeřekům a zmatkům a zároveň bude Bagalio.cz lépe vystihovat náš sortiment a rozsáhlejší zaměření, k němuž jsme postupem času dospěli.
K novému názvu neodmyslitelně patří také nové logo. To však má s tím dosavadním mnoho společného – zůstává batůžek i barevná kombinace. Jednak je to proto, že jsme chtěli zanechat alespoň některé prvky, které nás budou s naší minulostí, na niž jsme právem pyšní, spojovat a také se nám tato kombinace jednoduše líbí a nějak nebyl důvod ji měnit.
Kromě loga byl nový název potřeba doplnit také odpovídajícím claimem, tedy jakýmsi dovětkem či sloganem, na jehož místě dosud bylo povedené „unesou kus vašeho života“. Nyní však přišel čas na změnu i zde. Debata byla opět dlouhá a výživná, nakonec jsme se ale usnesli, že název Bagalio.cz doplní heslo Cesta začíná, jež kromě nástupu nové éry vystihuje naši snahu usnadnit vám cestování a podpořit touhu objevovat svět.
Tím však důležité spojitosti s novým názvem nekončí. Protože to rozhodně nehodláme v dohledné době zabalit (🙂 ), volili jsme brand i s ohledem na případnou možnost růstu mimo český trh. Jednoduše myslíme na všechno! To je však zatím hudba vzdálené budoucnosti, a proto se teď vraťme zpět a povězme si, na co se ještě můžete těšit v nejbližší době.
Panda a její banda
Co se nemění, naopak dostane mnohem větší prostor, je náš pandí maskot. Pokud sledujete pandí dobrodružství na našem blogu a Facebooku, možná jste si již mohli všimnout, že máme pand hned několik. Již brzy vám je souhrnně představíme, ať získáte lepší přehled a můžete si zvolit, kterou z pand si oblíbíte nejvíce, ačkoliv věříme, že si vaše sympatie získají všichni členové naší pandí smečky.
V současné době pandy brázdí Afriku na pionýrech a Ameriku na koloběžkách, a to je rozhodně teprve rozjezd. Naši maskoti budou cestovat čím dál více, objevovat krásy světa a získávat zážitky, o něž se s vámi budou s radostí dělit. Jejich cesty budeme mapovat jak na prodejně, kde mají zřízený svůj koutek s nástěnnou mapou poskytující přehled o tom, kde se jednotlivé pandy zrovna nachází, tak na novém pandím blogu, který spustíme co nevidět. Můžete se těšit na roztomilou grafickou podobu naší pandy, představení jednotlivých členů celé smečky, ale hlavně na autentické zážitky z jejich cest, které vás pobaví, inspirují a mohou posloužit i jako interaktivní vzdělávací materiál.
Nechť nová cesta započne!
Jak jsme již předeslali, rok 2017 bude ve znamení velkých změn. Tou první byla „akce prodejna“, která je úspěšně za námi a nyní již pouze vyměníme nápisy, abychom Brnu dali jasně najevo, že Bagalio vstupuje na scénu. 😉
Chystáme se také více proniknout do tajů dalších sociálních sítí – těšit se tak můžete na náš Instagram i aktivnější YouTube kanál, jež bychom rádi plnili videi, které usnadní váš výběr na e-shopu a představí vám zboží co nejrealističtěji či vám pomohou jej správně používat. Instagramový účet a facebookový profil sice bereme spíše jako zdroj inspirace a zábavy, ale i ty jsou k životu potřeba (a jak!), takže se můžete těšit na odlehčené i užitečné příspěvky a možná i nějakou tu akci či soutěž pro ty z vás, kteří nás zde poctivě sledujete.
A v klidu rozhodně nezůstanou ani již zmiňované pandy – mávat jim šátečkem před cestou do světa budeme čím dál častěji. Kromě cestování v naší společnosti je rádi svěříme spolehlivým nadšencům, kteří jdou tak trochu proti proudu a plní si své sny. Již nyní některé z nich sponzorujeme či jinak podporujeme, ale hlavně jim poskytujeme to nejcennější – patrona a parťáka v podobě naší plyšové pandy.
Jednoduše jsme otevřeni dobrým nápadům! Proto nám do komentářů bez obav sami navrhněte, co bychom ještě mohli zlepšit nebo jakou dobročinnou či jinak smysluplnou aktivitu podpořit a také, zda se vám náš nový název líbí.
2 Komentáře
Další nezapamatovatelné „cool“ jméno? Místo dobře pamatovatelného českého jména, které si aspoň někteří už pamatují a které se snadno najde i vyhledávačem a hned člověka nasměruje, nový pseudocool název, takže zbytečné výdaje na změnu kompletního vzezření od domény, přes vizitky až po reklamy v terénu a lidí, kteří se diví, co se děje s tím e-shopem, kam dřív chodili a už tu najednou „není“… To zas markeťáci z nudy něco vymysleli…
Milý/á K.T.,
děkujeme za vaši reakci, avšak musíme s vámi nesouhlasit. Naopak to byl dříve používaný název, který lidé často „komolili“ a nebyl snadno zapamatovatelný. Všechny další důvody našeho přejmenování již zmiňujeme v předchozím článku. Na e-shopu funguje bezproblémové přesměrování, tudíž by nemělo docházet k žádným zmatkům. Věříme, že i vy si k nám opět najdete cestu a již nyní se na vás těšíme.
Hezký den!